[GNOME] Traducció de la documentació del gnome-media

gil forcada gilforcada a guifi.net
dll oct 15 23:44:18 CEST 2007

3r fitxer (ja només en queda un si no vaig errat)

gst-mixer

envio el po i diff

P.D. no se si canviar a tot el gnome-media tots els «per defecte» per
«predeterminats» que sona molt menys malament, què hi dius?

salut!

El dl 15 de 10 del 2007 a les 19:18 +0200, en/na gil forcada va
escriure: