[GNOME] istanbul per revisar

Francesc Vilches francesc.vilches a gmail.com
dll oct 15 19:41:36 CEST 2007

T'he fet cas i he ficat principal / secundari..........
Una explicació per què el esquerre el traduïm per secundari? ;-P

Adjunto els últims canvis.

Salut!
Francesc.

El 15/10/07, gil forcada <gilforcada a guifi.net> ha escrit: