[GNOME] istanbul per revisar

gil forcada gilforcada a guifi.net
dll oct 15 01:01:27 CEST 2007

l'ajuda és la que tan en Raül com jo mateix t'hem comentat

si t'hi fixes, la resta de traduccions del GNOME segueixen aquesta
pauta, per tan, si no es decideix alguna cosa diferent el que s'hauria
de fer fins aquest possible moment seria fer el que s'està fent (per tot
lo de la uniformitat de traducció i bla bla bla)

ja diràs!

El dg 14 de 10 del 2007 a les 09:39 +0200, en/na Francesc Vilches va
escriure: