[GNOME] Traducció del gnumeric per revisar

gil forcada gilforcada a guifi.net
dll oct 15 00:42:42 CEST 2007

pujat!

commit:
http://svn.gnome.org/viewvc/gnumeric?view=revision&revision=15963

estadístiques:
http://l10n.gnome.org/module/gnumeric

SoftCatalà:
http://www.softcatala.org/wiki/GNOME_Traduccions

veuràs que hi ha unes quantes cadenes per fer (tot i ser la llengua que
més cadenes té traduïdes) si les vols acabar i així la Sílvia quan
tingui ordinador se'l podrà revisar de nou ...

P.D. si vols ajudar també a revisar tot el que ara mateix hi ha pendent
series de molta ajuda :)

salut!

El dc 10 de 10 del 2007 a les 19:29 +0200, en/na David Planella va