[GNOME] Errada en el gnome-games

Joan jodufi a gmail.com
dij oct 4 21:43:48 CEST 2007

Jordi, tot i que estic d'acord amb el teu comentari, jo només estic fent la
documentació del gnome-mines, l'últim traductor del gnome-games és el Josep.

De pas, he trobar una altra errada al mines:

#: ../gnomine/gnomine.c:1110
msgid "Press to Resume"
msgstr "Premeu per continuar"

hauria de ser "Premeu per a continuar"

Salut,
Joan

El 04/10/07, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: