Re: [GNOME] Documentació del gnome-games

Joan jodufi a gmail.com
dim nov 13 20:42:42 CET 2007

Hola Gil,

Em semblen perfectes les modificacions. T'adjunto el fitxer amb un parell de
correccions més que he vist.
Pel tema de canviar teletransportar per teleportar, no tinc cap problema en
canviar-ho, però també s'hauria de modificar el gnome-games perquè utilitzin
la mateixa paraula.

Salut,
Joan

El 13/11/07, Gil Forcada <gilforcada a guifi.net> ha escrit: