[GNOME] Documentació del gnome-games

Gil Forcada gilforcada a guifi.net
dim nov 13 19:48:09 CET 2007

2n: gnobots2

com en l'anterior, mira't les diferències amb el meld que et serà molt
més còmode

el que no creguis ben canviat ja m'ho faràs saber

P.D. veuràs que he canviat teletransportar per teleportar, segons el
termcat és el terme correcte :)

salut!

El dv 12 de 10 del 2007 a les 00:18 +0200, en/na Joan va escriure: