[GNOME] Documentació del gnome-games

Gil Forcada gilforcada a guifi.net
dim nov 13 22:27:51 CET 2007

fet!

tant la documentació com actualitzar la interfície gràfica

commit a trunk:
http://svn.gnome.org/viewvc/gnome-games?view=revision&revision=6938

commit a la branca 2.20:
http://svn.gnome.org/viewvc/gnome-games?view=revision&revision=6939

estadístiques:
http://l10n.gnome.org/module/gnome-games

ja en són 2 de 16 :)

salut!

El dt 13 de 11 del 2007 a les 20:42 +0100, en/na Joan va escriure: