[GNOME] traducció del xdg-user-dirs-gtk

gil forcada gilforcada a guifi.net
dij nov 1 11:31:41 CET 2007

sempre que haig de traduir-ho m'hi penso més d'una vegada a veure què
posar-hi ...

però diria que té més sentit posar-hi directori, ja que en una carpeta
hi pots posar documents, però en una carpeta no hi posaràs un vídeo o
una cançó no?

El dl 29 de 10 del 2007 a les 18:08 +0100, en/na David Planella va
escriure: