Re: [GNOME] Traducció de l'Evolution per revisar

dij nov 1 12:56:09 CET 2007

Gràcies Gil,

El 01/11/07, gil forcada <gilforcada a guifi.net> ha escrit:

> P.D. hi ha 15+3 a head si les voles fer (tot i que hauríem de fer la
> repassada general a tot l'Evolution, t'envio els comentaris que havia
> fet fins on havia arribat si te'ls vols començar a mirar)

Perfecte, ja he fet una ullada ràpida a les correccions i miraré
d'aplicar-les els propers dies, així almenys això ja estarà fet.

Una altra cosa: per la resta de coses que hi vegis, i degut a l'elevat
per a tunombre de cadenes de la traducció, si vols pots enviar-me el
diff directament, i estalviar-te els comentaris en els casos que la
correcció sigui evident.

Normalment prefereixo tenir tanta informació com sigui possible, però
en aquest cas concret crec que t'estalviaràs molta feina si
prescindeixes dels comentaris en els casos que són clars. De totes
maneres, només ho dic per a facilitar-te la feina, a mi tant em va bé
un format (comentaris en línia) com l'altre (diff + nomeś comentaris
puntuals)