[GNOME] URGENT Correcció corregida del GIMP per pujar al cvs

gil forcada gilforcada a guifi.net
dij nov 1 11:13:18 CET 2007

perdó per la demora!!!

commit a HEAD:
http://svn.gnome.org/viewvc/gimp?view=revision&revision=24026

commit a la branca 2.4:
http://svn.gnome.org/viewvc/gimp?view=revision&revision=24027

estadístiques:
http://l10n.gnome.org/module/gimp

en la versió HEAD i 2.4 hi havia cadenes noves:

en el po/ca.po:

msgid "Could not connect to GIMP."
msgstr "No s'ha pogut connectar al GIMP."

#: ../tools/gimp-remote-x11.c:68
msgid "Make sure that the Toolbox is visible!"
msgstr "Assegureu-vos que la caixa d'eines és visible."

#. if execv and execvp return, there was an error
#: ../tools/gimp-remote-x11.c:248
#, c-format
msgid "Couldn't start '%s': %s"
msgstr "No s'ha pogut iniciar «%s»: %s"

en el po-plug-ins/ca.po (només per la versió HEAD):
(en l'adjunció plug-ins.ca.po.diff)

P.D. en quan a la revisió que vaig fer dels diffs de l'altre dia només
em faltava fer el gimp-tips, que com que tampoc és crucial si vols
apunta't que s'ha de revisar i ho fem per la pròxima versió :)

salut!

El ds 27 de 10 del 2007 a les 12:23 +0200, en/na Joaquim Perez va
escriure: