[GNOME] Re: Kino

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
diu maig 13 12:34:00 CEST 2007

Bones,

> No entenc com hi ha literals amb anglès ja que tots estan traduïts, i els
> que tu menciones també ho estan.

Deu ser un bug; els programadors no han marcat les cadenes com a
traduïbles. Hauries de notificar de l'error al projecte (via bugzilla
o alguna llista de correu).

> Xavier, gràcies per les correccions. No em quedar clar si haig de corregir
> òfset, ja que aquest està dins del recull de termes.

Sí? No ho sabia, però jo trobo més entenedor desplaçament. Em penso
que al gimp i inkscape fem servir aquesta traducció.

> Quan acabi de repassar-me de nou la traducció, la tornaré a enviar.

Perfecte, Joan!

--
Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com