[GNOME] Fitxers i correccions pendents

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
dic jun 20 20:17:16 CEST 2007

Bones,

El 20/06/07, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> Ep gent,
>
> Com heu vist darrerament la pujada de correccions i noves traduccions no ha
> anat a un ritme gaire saludable.
>
> Tant en Josep, com en Jordi com jo tenim molt poc temps. En Gil Forcada està
> aplicant per aconseguir accés al dipòsit SVN i ser més que podem pujar fitxers
> i que no es converteixi en un coll d'ampolla.
>
> Hem parlat al xat avui en Josep i em quedat que :
>
> En Josep Puigdemont agafant el missatge d'en David Planella del dia 21/05/2007
> 23:47 se'n ocuparà de pujar les correccions pendents.

> [...]

Us proposo fer servir un bugzilla per a gestionar les traduccions
pendents de pujar i les minicorreccions. Això ajudarà a qualsevol dels
quatre mantenidors, crec que seria més pràctic que no pas els
missatges dels correus electrònics. Podriem separar el flux de
traducció en dos grups, el que s'ha de fer a la llista de traducció i
el que s'ha de fer al bugzilla:

-- Llista de correu

1. Assignació de traduccions.
2. Revisió de traduccions.
3. Aprovació de traduccions. Enviament de la traducció finalitzada com
a patch cap al bugzilla.

-- Bugzilla

1. Enviament de traduccions finalitzades / aprovades
2. Enviament de correccions menors, que no suposin haver d'enviar
fitxers sencers

Tot i que habitualment es produeixen discusions en els threads del
bugzilla, caldria evitar-ho i fer servir la llista de correu per a
aquest propòsit.

Suposo que això també ajudaria a què la gent enviés errors en les
traduccions, potser no volen apuntar-se a una llista de correu només
per a informar d'alguns errors, i mitjançant un bugzilla podrien
fer-ho anònimament.

Podríem fer una prova pilot amb un bugzilla gratuït (sourceforge o un
altre), i si veiem que la cosa va bé llavors pensaríem en
instal·lar-lo al servidor de SC.

Què us sembla?

--
Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com