[GNOME] Fitxers i correccions pendents

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic jun 20 19:33:18 CEST 2007

Ep gent,

Com heu vist darrerament la pujada de correccions i noves traduccions no ha
anat a un ritme gaire saludable.

Tant en Josep, com en Jordi com jo tenim molt poc temps. En Gil Forcada està
aplicant per aconseguir accés al dipòsit SVN i ser més que podem pujar fitxers
i que no es converteixi en un coll d'ampolla.

Hem parlat al xat avui en Josep i em quedat que :

En Josep Puigdemont agafant el missatge d'en David Planella del dia 21/05/2007
23:47 se'n ocuparà de pujar les correccions pendents.

Jo me'n ocuparé de les noves traduccions pendents de pujar. Si us plau, si hi
ha cap traducció que encara no s'ha pujat feu-m'ho saber.

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Planeta Softcatalà: http://www.softcatala.org/planet/