[GNOME] missatge en extreure dispositius

Joan jodufi a gmail.com
dij jul 26 17:45:00 CEST 2007

Cap problema!

He canviat les dues coses que dius Silvia.

De passada he corregit un parell de faltes que hi he vist (un punt final i
una a per una e)

A veure si algú ho pot pujar al SVN.

Salut,
Joan

El 26/07/07, Sílvia Miranda <silvia.gnome a gmail.com> ha escrit: