[GNOME] missatge en extreure dispositius

Sílvia Miranda silvia.gnome a gmail.com
dij jul 26 17:38:31 CEST 2007

Ups, perdó! Una altra vegada! És el que passa quan fas copia &
enganxa :) (ja hi havia aquesta falta quan vaig enviar el missatge a la
llista de l'Ubuntu, i com que vaig tornar a copiar i enganxar, doncs
torna a ser-hi)

El dj 26 de 07 del 2007 a les 16:00 +0200, en/na Francesc Dorca i Badia
va escriure: