[GNOME] Documentació del gnome-power-manager

Joan jodufi a gmail.com
div jul 13 19:31:44 CEST 2007

Hola gent!

Us envio la traducció de la documentació del gnome-power-manager.

Tot i ser només 200 literals, deu n'hi do la longitud que tenen!

Hi ha un literal que no he sabut traduir de forma satisfactòria, ni
ajudant-me de traduccions en altres llengües:

msgid "Using the new pm-utils should make all this stuff just work in the
future using HAL fdi matching against machine DMI and video card vendor and
product ID's."
msgstr "Utilitzar el nou pm-utils hauria de fer que tot això funciones
correctament en el futur utilitzant el HAL fdi concordant amb una maquina
DMI i els identificadors de fabricant i producte de les targetes de vídeo."

També m'hauríeu d'ajudar a realitzar un parell de captures de pantalla, són
del gpm-suspend-problem.png i del gpm-stats-graph.png. Aquestes pantalles
les podeu trobar a l'ajuda del gnome-power-manager, apartats "Notification
Messages" i "Statistics".

I també m'hauríeu de dir com faig arribar les altres captures, ja que em
sembla que hi ha una limitació de mida als mails i no puc adjuntar-les. O
m'equivoco?
Les captures que tinc ocupen 200kb.

Salut,
Joan