Re: [GNOME] Documentació del gnome-power-manager

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
div jul 13 22:53:21 CEST 2007

Hola Joan,

El 13/07/07, Joan <jodufi a gmail.com> ha escrit:
> [...]
>
> Hi ha un literal que no he sabut traduir de forma satisfactòria, ni
> ajudant-me de traduccions en altres llengües:
>
> msgid "Using the new pm-utils should make all this stuff just work in the
> future using HAL fdi matching against machine DMI and video card vendor and
> product ID's."
> msgstr "Utilitzar el nou pm-utils hauria de fer que tot això funciones
> correctament en el futur utilitzant el HAL fdi concordant amb una maquina
> DMI i els identificadors de fabricant i producte de les targetes de vídeo."

Jo et suggereixo quelcom per l'estil:

-- En el futur, emprant les noves pm-utils tot això hauria de
funcionar si s'utilitza la concordança fdi de HAL contra el dispositiu
DMI, el fabricant i el producte.

-- També podries aprofitar per demanar que modifiquessin aquesta
cadena, a la traducció hi diu com es demanen les millores.

> I també m'hauríeu de dir com faig arribar les altres captures, ja que em
> sembla que hi ha una limitació de mida als mails i no puc adjuntar-les. O
> m'equivoco?
> Les captures que tinc ocupen 200kb.

Em penso que ara les llistes tenen un límit de 2 mb, però sempre pots
fer la prova d'enviar el correu i comprovar als arxius de la llista de
correu si ha arribat.

--
Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com