Re: [GNOME]Traducció del evolution-gconfg-ldap-backend i Gimp-Ruby

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
dij jul 12 10:38:06 CEST 2007

Bones Xavi,

les teves respostes:

> evolution-gconf-ldap-backend:
> les cadenes de %s o %d, entre ' ' o "" les he substituit per totes per «»,
> millor per ' ' o "" si ja son altes?

Millor fer servir sempre «». De tota manera no cal que revisis totes
les traduccions, les que vagis trobant les canvies i llestos.

> msgid "Failed to get configurion file path from '%s'"
> msgstr "S'ha fallat al obtindre el fitxer de configuració desde el camí
> «%s»"
>
> És correcte la expresió "S'ha fallat..."?
> Path ho deixo com a camí?

Jo et suggereixo com a traducció:

-- S'ha produït un error en obtenir el fitxer de configuració des del camí ...

> msgid "Root node of '%s' must be <evoldap>, not <%s>"
>
> Node de l'arrel és correcte?
> El que està entre < > es tradueix?

-- El node arrel de «%s» ha de ser  <evoldap>, no <%s>
-- Fixa't que el darrer %s té al voltant els signes <>, perquè és
refereix a una etiqueta XML.

> msgid "No <template> specified in '%s'"
> msgstr "No hi ha cap <template> especificat en «%s»"
>
> El que està entre < > es tradueix?

No, és un nom de node XML i no s'ha de traduir

-- No s'ha especificat cap <template> a «%s»

> msgid "No \"filter\" attribute specified on <template> in '%s'"
>
> És correcte atribuit especificament?

-- filter no s'ha de traduir perquè forma part de la sintaxi del fitxer XML.

> msgid "No LDAP server or base DN specified in '%s'"
> msgstr "No hi ha cap servidor LDAP o cap base DN especificada en: «%s» "
>
> base DN es tradueix?

-- Mira la traducció d'Evoultion, però em sembla que ho vam deixar com
a "DN base"

> msgid "Contacting LDAP server: host '%s', port '%d', base DN '%s'"
> msgstr "S'està contactant amb el servidor LDAP: ordinador central «%s», port
>
> És tradueix host?(ja que potser s'enten millor en anglès el seu significat)

-- A mi no m'agrada la traducció de host del recull. De vegades faig
servir "servidor" si en el context és més apropiat. Aquí potser queda
millor traduir-ho com a "adreça".

> Gimp-ruby
> "Ruby version #{RUBY_VERSION}"
> msgstr "Ruby version #{RUBY_VERSION}"
>
> De quina manera es tradueix?

-- Ruby versió  #{RUBY_VERSION}

Més endavant miraré de fer una ullada als fitxers.

Bona feina!

--
Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com