Re: [GNOME] Traducció xine-ui

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
dic jul 11 11:06:10 CEST 2007

Hola Gil,

gràcies per les correccions, Quant a :

> #: src/xitk/event.c:1447
> msgid "Visiblility behavior of panel"
> msgstr "Visibilitat del quadre"
>
> #: src/xitk/event.c:1456
> msgid "Event sender behavior"
> msgstr "Enviament d'esdeveniments"
>
> -- ho has fet expressament d'obviar «comportament» ?

Sipe. Ho trobo redundant.

> uff plego a la 950 ... l'has traduït tot o n'has fet noves traduccions,
> si és el primer cas «hats off» que dirien els anglesos, si és la segona
> podries enviar el diff per poder revisar-lo i no haver-se d'empassar les
> 3000 línies?

És nova de trinca, per això no vaig incorporar cap diff.

Gràcies per les correccions. Per ara enviaré la traducció amb les
correccions que has fet, així ja la poden incloure.
--
Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com