Re: [GNOME] Traducció del system-config-printer

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
dic des 5 09:30:12 CET 2007

Bones David,

s'ha de corregir això:

+# FIXME és massa llarg per a un botó, però ara mateix no tinc res millor (dpm)
 #: ../my-default-printer.py:132 ../my-default-printer.py:163
-#, fuzzy
 msgid "_Use System Default"
-msgstr "Reinicialitza als valors per defecte del sistema"
+msgstr "_Empra la predeterminada del sistema"

-- Empra la predeterminada

 #: ../system-config-printer.glade.h:14
-#, fuzzy
 msgid "<b>Enter device URI</b>"
-msgstr "Introduïu l'URI del dispositiu"
+msgstr "<b>Introduïu l'URI del dispositiu</>"

-- </b>

Jo ho pujaré a Fedora. Bona feina!

El 03/12/07, David Planella <david.planella a googlemail.com> ha escrit: