[GNOME] Traducció del system-config-printer

dll des 3 20:57:16 CET 2007

Bones,

en cas que tingueu un moment per mirar-lo, us adjunto el
system-config-printer per revisar.

Aquest programa no forma part del GNOME, però a més d'una distribució
(Fedora i Ubuntu, que jo sàpiga) és el programa per defecte per a
configurar les impressores (Sistema>Impressió).

Upstream sembla ser Fedora o Red Hat, per la qual cosa vaig
comunicar-me amb en Xavier (com a coordinador actual de la traducció
del Fedora) abans de començar a treballar-hi. La idea és pujar-la a
Fedora un cop acaba, i a partir d'aquí es propagaria a les altres
distribucions.

La raó per la qual l'envio aquí per revisar és perquè generalment
aquesta llista és més activa que les de les distribucions. A més, crec
que és adequat fer-hi una ullada aquí com a punt central; més tard es
pot revisar a les llistes de les distribucions si cal.

Xavier, un cop corregit, et semblaria bé agafar la versió definitiva
directament d'aquí i pujar-la al  Fedora? Jo m'encarregaré de la
versió de l'Ubuntu.

Name: system-config-printer.tar.gz
Type: application/x-gzip