Re: [GNOME] Presentació nou membre

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
dij ago 23 11:02:11 CEST 2007

Hola Francesc,

> - Per començar he mirat que és això del divifund al google.
> - Això m'ha permès veure de casualitat que el vostre company Oriol Rivera el
> 25 de juliol ja començava una traducció d'aquest paquet.

En aquest cas, t'hauries de posar en contacte amb ell i demanar-li si
ha avançant en la traducció. Mentrestant, pots completar el gimmie si
vols, té poques cadenes:

http://l10n.gnome.org/POT/gimmie.HEAD/gimmie.HEAD.ca.po

i aquest també

http://l10n.gnome.org/POT/libmimedir.HEAD/libmimedir.HEAD.ca.po

enrecorda't de posar-te com a last-translator.

> Les traduccions que anéu fent, s'arrastren a versions posteriors del paquet?
> o cada cop s'ha de tornar a repetir la feina?

Les traduccions s'actualitzen automàticament amb les cadenes noves i/o
modificades dels traductors, però tu només has de baixar el fitxer PO
(si ja existeix traducció) o el POT (si encara no existeix).

> Tornant al principi, si vaig a la pàgina que em proposes. què baixo? el .pot
> com a po? Allà començaria a treballar de zero sense les traduccions que va
> fer l'Oriol en el seu dia.......uff. quin lio!!!!

El POT es el fitxer PO sense cap traducció. com t'he dit abans, si
tens un PO has de modificar aquest fitxer, i si no existeix encara és
que no hi ha cap traducció feta d'aquest mòdul.

Aquests documenst et poden ser útils:

http://www.softcatala.org/projectes/fedora/Fitxers_PO.pdf
http://www.softcatala.org/projectes/fedora/guia_rapida.pdf

> Salutacions,
> Francesc.

Gràcies per la teva col·laboració!

--
Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com