[GNOME] traducció del yelp

dll ago 6 20:23:37 CEST 2007

Hola Gil

 > El 06/08/07, gil forcada <gilforcada a guifi.net> ha escrit:

Una possible explicació de per què et sona millor "per a les X" és que
potser estem acostumats a veure/dir "Xwindows", o sia que "per a les
Xwindows" sonaria bé en femení plural.
Ara bé, coincideixo amb en David que potser seria millor fer-hi
referència com a "per a l'X", ja que la denominació "oficial" és "X
Window System"
http://en.wikipedia.org/wiki/X_Window_System

salut
jordi s