Re: [GNOME] traducció del yelp

dll ago 6 16:43:08 CEST 2007

Hola Gil,

El 06/08/07, gil forcada <gilforcada a guifi.net> ha escrit:
> no et sabria donar una raó lingüística però m'agrada tal com està, si
> creus que s'hauria de canviar endavant doncs :)

Crec que s'hauria de canviar pel fet que X es refereix al servidor X,
que és masculí i singular.

> apart que la lletra x és la incògnita de facto, si poses per a l'X
> gairebé semblaria que posessis «per a %s» no se si se m'entén ...
>
> quina proposta prefereixes doncs?

Com ja vaig dir, preferiria «per a l'X». Alternativament «del servidor
X», o quelcom semblant. I si ha de portar més cua, simplement ho
deixaria com a l'original «per a X».