Re: [GNOME] traducció de la documentació del geyes

dll ago 6 16:50:58 CEST 2007

Hola Joan,

2007/8/6, Joan <jodufi a gmail.com>:
> Hola Gil,
>
> Un parell de cosetes:
>
> msgid "Geyes Applet Manual V2.6"
> - msgstr "Manual de la miniaplicació Geyes (Versió 2.6)"
> + msgstr "Manual de la miniaplicació Geyes (versió 2.6)"
>
> La traducció de "January 2003" no seria "Gener del 2003" enlloc de "Gener de
> 2003"?

Si no recordo malament, això es va discutir indirectament a la llista
fa temps. La discussió era sobre el format de les dates en català, i
si no recordo malament es va arribar a la conclusió que ambdues

Si tinc temps més tard miraré de trobar el fil a l'arxiu de la llista
i te l'envio, o si no ho pots fer tu mateix.