Re: [GNOME] Llistat de traduccions de documentació per al Gnome 2.20

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
dij ago 2 19:55:02 CEST 2007

Bones,

jo no crec que col·labori en aquesta release del gnome, tret de
revisar algunes traduccions a la llista, o sigui que totes les
traduccions on jo aparegui com a last-translator les podeu considerar
com a vostres.

Salut!

El 02/08/07, David Planella <david.planella a googlemail.com> ha escrit: