Re: [GNOME] Llistat de traduccions de documentació per al Gnome 2.20

dij ago 2 19:42:37 CEST 2007

Bones,

Jo estic treballant en els mòduls que vaig fer per al 2.18. Em queden
per acabar:

* gnome-power-manager
* gnumeric

No esperaré a l'string freeze, sinó que els enviaré els propers dies,
ja que voldria acabar tot el que tinc pendent abans de començar les
vacances la setmana vinent.

Si veig que vaig bé de temps, ja miraré de demanar-ne uns quants més.

El 02/08/07, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: