=?ISO-8859-1?Q?Re:_[GNOME]_Error, _correcci?= ó i actualització del Goobox

Joan jodufi a gmail.com
dic ago 1 07:39:37 CEST 2007

Totes les correccions fetes excepte una...

Comentes que s'acostuma de traduir "track" com a pista enlloc de peça.
Segons el recull:

trackpista || peça (musical)
Per tant, crec, que depèn de com et miris el CD les dues opcions són
vàlides. Et pots mirar el CD com una col·lecció de sectors (pistes) o com
una col·lecció de cançons (peces).

Salut,
Joan

El 01/08/07, gil forcada <gilforcada a guifi.net> ha escrit: