Re: [GIMP] Ja tinc l'intal·lador del GIMP en català

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
dll oct 29 16:58:52 CET 2007

Holap,

El 29/10/07, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> En/na Joaquim Perez ha escrit:

> Quim,
>

> Quim, jo seria partidari de modificar el codi, per això és un projecte
> lliure, perquè es pugui adaptar a les necessitats dels usuaris.
>
> Em sembla un gran pas enrere tenir que fer la configuració al català
> manualment (malgrat que estigui explicat). Els usuaris es queixaran segur.

Fer el canvi que et proposo no és pas més perillós que recompilar tota
l'aplicació, només canvies una variable d'entorn, que és el que fas
amb les solucions via instal·lador. Crec que val la pena que ho
provem, també de cara a altres projectes.

Acabo de provar l'instal·lador i està ok, amb win xp home espanyol
configurada en català surt el gimp en català. D'altra banda, et
suggereixo que eliminis els .mo d'altres idiomes diferents del català,
tant els del gimp com els de gtk+, perquè així reduïm l'espai que
ocupa l'aplicació en disc (~60 MB) i es redueix la mida del paquet que
s'ha de baixar (1 MB ??).

També m'he fixat que l'enllaç al README que hi ha al menú "GIMP" està
malament. També, l'enllaç del menú per a desinstal·lar diu
"Uninstall". Això caldria posar-lo en català també.

Vinga, bona feina amb el gimp!

--
Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com

Més informació sobre la llista de correu GIMP