[GIMP] Ja tinc l'intal·lador del GIMP en català

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll oct 29 13:19:14 CET 2007

En/na Joaquim Perez ha escrit:
> Ho he estat provant de totes maneres mirant el registry. Ja he provat
> la solució antiga tocant el registry i la variable d'entorn LANG, però
> no funciona. La solució bindtextdomain passa per tocar el codi font i
> això no m'agrada gens.
>
> Ara per ara la solució que he deixat és que els usuaris modifiquin la
> configuració de la seva màquina al català, l'instal·lador els explica
> com fer-ho.
>
> Continuaré buscant una solució més senzilla al web gtk-win.
Quim,

En el futur si us plau no actualitzem la fitxa del rebost fins que el
programa no el donem per bo.

Quim, jo seria partidari de modificar el codi, per això és un projecte
lliure, perquè es pugui adaptar a les necessitats dels usuaris.

Em sembla un gran pas enrere tenir que fer la configuració al català
manualment (malgrat que estigui explicat). Els usuaris es queixaran segur.

Si us plau, fem aquest últim esforç i deixem un GIMP 2.4 per Windows
fàcil d'usar.

Per cert, la traducció està molt bé. No he trobat res en tota l'estona
que l'he provat.

Gràcies,

--

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/

Més informació sobre la llista de correu GIMP