[Geotraduccio] [QGIS] Revisió estat de la traducció

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dim maig 26 18:56:58 CEST 2015

Hola Joan,

> -- en aquest cas la "banda" fa referància a la banda de color

Gràcies, en aquest cas penso que seria correcte «Nombre de bandes» (com
estava) i no pas «Número de bandes»; ja que refereix a la quantitat de
bandes de color i no pas a una ordenació de les bandes.

Bé, no sé si m'he explicat, en qualsevol cas, ho canvio.
Salut!
--
*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí

Més informació sobre la llista de correu Geotraduccio