[Geotraduccio] Nou a la llista

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dij des 4 18:07:08 CET 2014

Hola Joan,

Fantàstic que t'incorporis a l'equip de traducció del QGIS, bona falta ens
fa. Benvingut! ;))
Molt interessant també això de gestionar finques a través del QGIS ja ens
explicaràs ben bé què i com ho fas.

Sobre la traducció, ja he vist que has traduït una cadena, si tens
qualsevol dubte pregunta per aquí. Entre el Pau i jo anem revisant les
cadenes que es van traduint si hi hagués algun comentari rellevant ja ho
comentarem per aquí.

Els recursos que et seran més útils per a la traducció els trobaràs aquí:
http://www.softcatala.org/recursos/
Bàsicament són la Guia d'estil i el Recull de termes.
A la memòria de traducció també podràs veure com s'han traduït algunes
cadenes en el passat, també algunes que fan referència al QGIS.
Per exemple, si no saps com traduir «Feature» pots cercar-ho i veuràs que
en aquest cas al QGIS hem optat per «objecte»:
http://www.softcatala.org/recursos/web_search.py?source=feature&target=&project=tots

Salut!!

El dia 4 desembre de 2014, 9:51, Juan Descalç <juandescals a gmail.com> ha
escrit: