[Geotraduccio] [OsmAnd]Presentacio

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dij ago 21 00:04:27 CEST 2014

Hola Xevi,

La pàgina del projecte QGIS és aquí:
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/QGIS

I la traducció es fa al Transifex. Has de demanar unir-te al grup.
https://www.transifex.com/projects/p/QGIS/

Sobre l'OsmAnd, +1 al que t'ha comentat en Josep.
Per cert, van forts amb les cadenes noves!!

;)

El dia 20 agost de 2014 18:49, Xavier Barnada <xbarnada a gmail.com> ha
escrit: