[Gentoo] Reprendre la traducció de la documentació

Marc Serra mad93 a majomo.com
diu gen 18 19:00:41 CET 2009

He procurat descriure una mica el procés que es feia abans, de memòria (ja
fa uns anys) al fòrum de somgnu. M'agradaria que el projecte sortís
endevant, tot i que l'ajuda que per ara puc oferir és poca.