[Fedora] Em presente

Jordi Garcia Soler jordialcoister a gmail.com
dll ago 5 12:13:14 CEST 2013

Hola a tots,

Si us sembla bé, agafe el document multi-boot guide que segons transifex
roman sense traduir. Ara bé, em sembla que vaig a necessitar ajuda.

Acabe de clonar el document multiboot-guide mitjançant la següent comanda:

'git clone git://git.fedorahosted.org/git/docs/multiboot-guide.git'

i m'ha clonat perfèctament, només es que a dins de la carpeta
'multiboot-guide'  només veig una carpeta anomenada en-US dins la qual
només hi ha fitxers .xml.

La qüestió és que no trobe el fitxer .po i tampoc em queda clar com crear
la branca 'ca-ES', així que no sé com continuar... hauria d'executar les
següents comandes?:

   - git checkout -b f19 --track origin/f19
   - publican build --formats=html-single --langs=ca-ES

A més a més, em fa una mica de por fer el checkout... es bloqueja el
document i l'hauria de desbloqujar amb alguna altra comanda?
Sé què és Agost, però agrairia la vostra ajuda.

Moltes gràcies! Feu una feina meravellosa.

El dia 4 de març de 2013 13.13, Robert Antoni <robert.buj a gmail.com> ha
escrit: