[Fedora] Col·laboració

Robert Antoni robert.buj a gmail.com
dij set 20 17:15:48 CEST 2012

Bones Josep,

Pots enviar-ho directament a Transflex, de moment encara no tenim la figura
del verificador de traduccions, i els coordinadors lamentant-ho molt no
podem ocupar dos càrrecs a la vegada.
No obstant això, tinc activades les notificacions, i en rebo una cada cop
que es puja una traducció.
Per diversos motius no puc fer una revisió més elaborada de les
traduccions, tal i com m'agradaria.
No obstant, si vols pots enviar un missatge a la llista quan hagis pujat la
traducció per a que algú li doni un cop d'ull.

Salutacions,
Robert

2012/9/20 Josep Torne