[Fedora] Fwd: [Fwd: Alguns errors en la web de Fedora]

Robert Antoni robert.buj a gmail.com
diu set 2 00:36:08 CEST 2012

Bones,

Si no hi ha cap impediment s'hauria d'actualitzar el dimarts 11 de setembre
;-)
El darrer dia per enviar les traduccions de programari serà el 25 de
setembre.
http://fedoraproject.org/wiki/Releases/18/Schedule

Salutacions,
Robert