[Fedora] Fwd: [Fwd: Alguns errors en la web de Fedora]

Robert Antoni robert.buj a gmail.com
dis set 1 16:00:46 CEST 2012

Bones Bernabé,

Actualment no es faran públiques les traduccions de la pàgina web del
projecte Fedora fins al proper llançament.
No obstant tenim un espai per veure l'estat de les traduccions a
http://stg.fedoraproject.org/
Aquesta pàgina s'actualitza periòdicament per revisar les traduccions,
actualment està enllaçat a Fedora-18-alpha-branch ja que la branca Master
està bloquejada.

Salutacions,
Robert