[Fedora] Fedora 17 alpha 1

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu feb 19 16:57:44 CET 2012

En/na Robert Antoni ha escrit:
> Bones Jordi,
>

> Primer de tot disculpar-me pel retard en respondre el teu correu, aquest
> quadrimestre he estat força ocupat amb exàmens i pràctiques.
>

> El període de traducció de Fedora 17 (f17) va des del passat 14 de
> febrer fins al proper 20 de març, aquest període comença un cop s'han
> congelat les funcionalitats del pròxim llançament (Features freeze), més
> informació quant a la planificació del proper llançament
> a http://rbergero.fedorapeople.org/schedules/f-17/f-17-trans-tasks.html
>

> Segurament veurem el català al medi d'instal·lació de f17 beta sempre
> [...]

Moltes gràcies per l'explicació!

Penso que les traduccions les tenim en relatiu bon estat[1], i de fet a
l'Ananconda li vaig donar una petita empenta.

Saps si els nighly builds duen ja les traduccions de F17 intregrades?

Estaria bé poder provar la instal·lació i esmenar o traduir allò més
visible abans del 20 de març.

https://fedora.transifex.net/projects/p/fedora/r/fedora-main/l/ca/

Play on-line brain teasers at http://www.gbrainy.com