[Fedora] Actualitzant fedora 11

Christian Tomàs baiarrijo a gmail.com
dll maig 30 12:45:44 CEST 2011

Tinc instal·lat fedora 11 des de fa un temps que volia actualitzar però
degut a la feina no he pogut per temor a la pèrdua de dades. Ara bé, fa
una setmana vaig estar llegint que deuria d'actualitzar versió a versió
per a no perdre dades és a dir de fedora 11 a 12 i així successivament.
Vaig llegir-me la documentació i gràcies al /preupdate/ podia
actualitzar de forma senzilla, el problema bé que en el /boot/ d'entrada
em posa /Upgrade Fedora 12 /al seleccionar aquesta entrada em van
apareixent diferents missatges fins que apareix: "/Tryinig to unpack
rootfs image as initramfs/", posteriorment hem dona una serie de opcions
de maquinari per a que seleccioni quin tinga la image, però no se molt
bé que hi tinc que fer en aquest punt.

Gràcies per la vostra atenció.