[Fedora] Actualitzant fedora 11

Oscar Osta Pueyo oostap.listas a gmail.com
dll maig 30 12:38:56 CEST 2011

Hola,

El 30 de maig de 2011 12:45, Christian Tomàs <baiarrijo a gmail.com> ha escrit:
> Tinc instal·lat fedora 11 des de fa un temps que volia actualitzar però
> degut a la feina no he pogut per temor a la pèrdua de dades. Ara bé, fa una
> setmana vaig estar llegint que deuria d'actualitzar versió a versió per a no
> perdre dades és a dir de fedora 11 a 12 i així successivament. Vaig
> llegir-me la documentació i gràcies al preupdate podia actualitzar de forma
> senzilla, el problema bé que en el boot d'entrada em posa Upgrade Fedora 12
> al seleccionar aquesta entrada em van apareixent diferents missatges fins
> [...]

Si la teva idea és passar a F15 jo faria una instal·lació neta o
baixar-te el DVD i provar de fer el "update" des de l'instal·lador.
Els canvis de fedora 11 a fedora 15 són molt grans.

--
Oscar Osta Pueyo
oostap.listas a gmail.com