[Fedora] Estat de la Fedora 15

Josep Massaneda josep.massaneda a gmail.com
dis maig 28 20:05:24 CEST 2011

Només sóc usuari de Linux, de Fedora, però he actualitzat de la 14 a la 15
sense problemes des de DVD. L'idioma d'actualització el català. L'entorn és
molt diferent, interessant d'anar descobrint. Vaig una mica perdut, de
moment.
Salutacions i gràcies des de l'anonimat per la feina feta.
Josep Massaneda

El 28 de maig de 2011 12:10, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: