[Fedora] Estat de la Fedora 15

Josep Torne josep.torne a gmail.com
dic jun 15 12:10:37 CEST 2011

Hola,
m'agradaria ajudar en la traducció de Fedora. Temps enrere ja havia ajudat
una mica en la seva traducció.
Crec que han canviat algunes coses en quant a repositori de fitxers o fòrum
de discussió. Què hauria de fer?

Gracies

Josep

El 30 de maig de 2011 15:26, Oscar Osta Pueyo <oostap.listas a gmail.com> ha
escrit: