[Fedora] Fedora Websites » master-fedoraprojec - Posible error de traducció

Oscar Osta Pueyo oostap.listas a gmail.com
dis gen 29 19:27:49 CET 2011

Hola,
L'altre dia va arribar al canal d'usuaris de fedora en català
(identi.ca - !fcat) un avís d'error de traducció. El fitxer en qüestió
és "Fedora Websites » master-fedoraproject" de la plana web i la
cadena "tenint que"...jo no estic segur si és correcte o no. Necessito
un cop de mà...

1740 #: data/content/index.html:72
1741 msgid ""
1742 "Have you ever tried to use a new printer and been frustrated by error "
1743 "messages and having to hunt for the correct driver to install?
With the easy "
1744 "printing feature in Fedora 14, plug your printer in and Fedora
automatically "
1745 "finds and installs the correct driver."
1746 msgstr ""
1747 "Heu intentat mai utilitzar una nova impressora i us ha frustrat algun "
1748 "missatge d'error, tenint que cercar el controlador correcte a
instal·lar? "
1749 "Amb la funcionalitat d'impressió senzilla de Fedora 14,
connecteu la vostra "
1750 "impressora i Fedora de forma automàtica troba i instal·la el controlador "
1751 "adequat."

--
Oscar Osta Pueyo
oostap.listas a gmail.com