[Fedora] OOo a Debian i Fedora

Carles Mateu carlesm a lliure.cat
dic gen 19 08:51:56 CET 2011

Al 19/01/11 00:21, En/na Jordi Serratosa ha escrit:
> [...]
>
>     * *Debian*: no és disponible als dipòsits oficials de /lenny/, tot
>       i que hi haurà «backports» oficials. És disponible al dipòsit
>       «experimental».
>     * *Fedora*: la versió 3.1.x ve de sèrie a partir de la versió
>       Fedora Core 12.
>     * *Ubuntu*: la versió més recent, Ubuntu 10.10 /Maverick Meerkat/,
>       inclou l'OpenOffice.org 3.2.1.
>     * *Linkat*: la versió més recent, Linkat GNU/Linux 3, inclou
>       l'OpenOffice.org, però no és la versió més recent. Podeu seguir
>       les instruccions d'aquest fil del fòrum de la Linkat

Una correció, el Fedora des de la 6 no és "Core", és simplement Fedora 12.

> Algú sap quina versió de l'OOo s'inclou per defecte a Debian i Fedora?

A les versions en actiu a hores d'ara (13 i 14):

Fedora 13: openoffice.org-3.2.0
Fedora 14: openoffice.org-3.3.0

A la Fedora 15 s'inclourà LibreOffice (ja està empaquetat per Rawhide):

Fedora Rawhide(15): libreoffice-3.3.0.3

---

 Universitat de Lleida
 Department of Computer Science & Artificial Intelligence
 Carles Mateu i Piñol                  Tel: +34 973 702199

 www:    http://ccia.udl.cat
 You can't convince a believer of anything; for their belief
 is not based on evidence,  it's based on a deep seated need
 to believe.		 		       -- Carl Sagan