[Fedora] Traducció al català de Fedora

Josep Sanchez papapep a gmx.com
dij set 2 00:53:33 CEST 2010

Al 29/08/10 16:14, En/na Robert Antoni ha escrit:
> Hola a tots,
>

> Per a què no es torni a deixar de banda la traducció de Fedora us
> proposo el següent, és tan sols una idea i necessita de la vostra
> opinió, millora i aprovació.
>
> La meva idea és treure la dependència de la figura del coordinador, ja
> què si aquest no porta les traduccions i no puja les traduccions al
> servidor la traducció mor. (Actualment no hi ha cap coordinador,
> l'ultima versió de fedora traduïda al català va ser fedora 12)
>
> Crec que el millor és que cada traductor gestioni les seves traduccions:
>
>    1. bloquegi el fitxer de la traducció,
> [...]

Se m'havia passat aquest correu. Disculpa.

Per mi està bé, però ja ens ho permetran els de Fedora lo de no tenir
coordinador? (ho pregunto des de
la més absoluta ignorància d'aquesta comunitat, jo vinc d'Ubuntu).

També em sembla bé emprar la llista, és un mitjà pràctic i fàcil, i més
pels tres gats que som.

Tot i això, aquesta versió no que anem molt tard, no creieu necessari
revisar uns la feina dels altres? sempre es poden trobar coses passades
per alt o errades. També ens ajudaria a homogeneïtzar les traduccions.

Salut!

PS Sembla que passen de mi per ara els de la llista general :/

Josep Sànchez
(papapep)
http://papapep.caliu.cat