[Fedora] Traducció al català de Fedora

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic set 1 10:44:21 CEST 2010

En/na Robert Antoni ha escrit:
> Bones,
>
> Jordi, si no hi ha ningú que es vulgui fer càrrec de les traduccions de
> fedora, continuant la feina d'en Xavier Conde, de moment m'ofereixo per
> a fer-ho fins que no hi hagi cap altre voluntari.
>
> Ja hem diràs que s'ha de fer... que s'espera que faci...
>
> Salutacions,

Hola,

Entenc que aquest missatge va adreçat a mi.

Qui millor poden comentar que cal fer són el Xavi Conde o el Josep
Puigdemont que han estat les dues persones que s'han encarregat de
coordinar l'esforç de traducció. Xavi, Josep, cap recomanació en quant
als passos que caldria que seguissin?

Jordi Mas i Hernàndez. Bloc: http://gent.softcatala.org/jmas/bloc/