[Fedora] Missatge al group !fcat de identi.ca

Josep Sanchez papapep a gmx.com
dij nov 4 09:13:28 CET 2010

Al 04/11/10 09:10, En/na Oscar Osta Pueyo ha escrit:
> [...]
> "!fcat i <3 catalá !fedoral10n of new !Fedora site: #Llibertat
> #Amistat #Functionalitats #Líder <feels more spicy than _Primero_
> !fedoraes :)"
>
> I el segon a mi directament...
> "@kiakli muy buena traducción, me ha gustado mucho como manejaron
> varios conceptos, y los usé para la traducción a #es."
>
> I el meu missatge en reposta...
> "@tzk !fcat !caliu El mérito no es mio, es del equipo de traducción de
> http://www.softcatala.cat/ y en particular de Robert... :)"
>
> Per cert, he dit Robert per tema de la plana web...el "papapeps" també

Res, jo amb prou feines he pogut fer res (vergonya que em fa), però els
fets han superat la meva voluntat, ho sento. Immenses gràcies al Robert.

> Jo en aquesta versió, per temes de feina, no he pogut donar el cop de
> mà que he donat en altres version, ho sento...
>
> Doncs només això, transmetre el missatge els companys que si han
> dedicat temps lliure aquesta versió.
>
> Per cert, des de fa un temps, gràcies a "papapeps" i "giorgiograppa"
> tenim group al identi.ca http://identi.ca/group/fedoraires
>
> Una abraçada.

Salut!!

- --
Josep Sànchez
(papapep)
http://papapep.caliu.cat

"We may lose, or we may win, but we will never be here again".
Take it easy - Eagles