Re: [Fedora] Primera Versió Per Revisar de fedora-web.f12-alpha-fedoraproject.ca.po

Robert Antoni robert.buj a gmail.com
diu set 20 21:40:30 CEST 2009

Hola,

Metalinks és una paraula composta anglesa, aleshores es pot traduir com:

Meta-enllaços o bé "enllaços Meta"...

Meta-enllaços +1

Salutacions,

Robert